menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

25 Σεπ 2011

Καλή αρχή!!!

Μια πολύ καλή μου φίλη έφτιαξε ένα blog όπου εκεί γράφει τις σκέψεις της και τις ανηχυχίες της.Είχα την τιμή να δημοσιευτούν εκεί και κάποιες δικές μου σκέψεις και την ευχαριστώ γι'αυτό.
  Τελευταία νοιώθω την ανάγκη να αποτυπώσω κάποιες από τις σκέψεις μου.Έτσι αποφάσισα να δημιουργήσω κι εγώ το δικό μου blog,τον δικό μου τόπο έκφρασης.
   Σας καλοσορίζω λοιπόν στις "μικρές μου στιγμές" και ελπιζω το ταξίδι μας να είναι ευχάριστο!Ανυπομονώ να διαβάσω τα πρώτα σας σχόλια.Θα τα πούμε σύντομα με την πρώτη μου δημοσίευση.

                      Καλή αρχή λοιπόν!!!






1 σχόλιο:

  1. Καλή αρχή κοριτσάκι μου! Εύχομαι το Blog σου να γίνει για σένα ο προσωπικός θησαυρός των σκέψεων σου! Εγώ θα είμαι εδώ πάντα να σε διαβάζω.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!