menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

4 Οκτ 2011

στα παιδιά μου!

Τελικά αυτό που χρειαζόμουν ήταν λίγος χρόνος με τα παιδιά μου.Αρχίζω και ηρεμώ(βέβαια δεν ξέρω για πόσο).Είναι σπουδαίο πράγμα να μπορείς ν'αφιερώνεις χρόνο στα παιδιά σου,κάτι που δυστυχώς η δουλειά και οι συνθήκες δεν μας επιτρέπουν να κάνουμε συχνά.
 Νομίζω πως και αυτά είναι πιο ήρεμα.Πηγαίνουμε βόλτα στο πάρκο,παίζουμε,κάνουμε αγκαλίτσε;!!!Πόση δύναμη μου δίνουν αυτές οι αγκαλίτσες!Προσπαθώ να ρουφήξω όση ενέργεια μπορώ από τα παιδιά μου για να πάρω δύναμη να συνεχίσω.
  Κι αυτά,που κατάλαβαν πως τελευταία δεν είμαι καλά,κάνουν ότι μπορούν για να είμαι ήρεμη.Είναι ίσως η πρώτη φορά που παίζουν τόσο καλά μεταξύ τους και οι καυγάδες τους λιγόστεψαν!Σαν να θέλουν να μην με φωρτώσουν κι άλλο...
 Τα παιδάκια μας!Αυτά έδωσαν νόημα στη ζωή μας.Γι'αυτά αγωνιζόμαστε κάθε μέρα για να μην τους λείψει τίποτα.Είναι το κέντρο του κόσμου μας,ή καλύτερα,είναι ο ήλιος μας γιατί φωτίζουν την ζωή μας και την κάνουν πιο ζεστή!
 Τις ώρες που νομίζω πως όλα πάνε στραβά,αυτά σκέφτομαι και αμέσως αλλάζω γνώμη.Όχι,τίποτα δεν πάει στραβά!Αφού έχω αυτά όλα πάνε καλά!!!Μπορεί να υπάρχουν προβλήματα αλλά πρέπει να τα ξεπεράσω όσο δύσκολο κι αν μου φαίνεται αυτό.
 Τώρα που το σκέφτομαι,όλοι περνάμε δύσκολες ώρες.Αν το βάζουμε κάτω τότε τι κερδίζουμε;Ναι,δεν είμαι καλά τελευταία αλλά με το να το αναπαράγω συνεχώς στο μυαλό μου το μόνο που καταφέρνω είναι να χάνω πολύτιμο χρόνο με τα παιδιά μου κι αυτό δεν πρέπει να το επιτρέψω!Κανείς μας δεν πρέπει να το επιτρέψει!!!
 Πρέπει όλοι να προσπαθήσουμε να κάνουμε αυτόν τον κόσμο καλύτερο γι'αυτά.Πρέπει να τους αφιερώνουμε όσο περισσότερο χρόνο μπορούμε.Χρόνο ποιοτικό γεμάτο αγάπη!
 Αυτή η βδομάδα της άδειας μου είναι αφιερωμλενη στα παιδιά μου.Είμαι δική τους γιατί λόγο των ωραρίων μου τους στερώ την παρουσία μου αρκετή ώρα.Τι να προλάβεις να κάνεις το βράδυ στην λίγη ώρα που έχεις μέχρι να κοιμηθούν;Θα προσπαθήσω λοιπόν να αναπληρώσω έστω και για λίγο τον χαμένο μου χρόνο μαζί τους!
 Αγαπημένα μου παιδιά...μου δίνετε τόση δύναμη και τόσο αγάπη!Με κάνατε καλύτερο άνθρωπο!!!Ποτέ δεν φανταζόμουν πως θα μπορούσα να αγαπήσω κάποιον τόσο βαθιά και τόσο δυνατά!!!Είστε η ζωή μου και σας υπόσχομαι να κάνω ότι περνάει από το χέρι μου να είστε ευτυχισμένα και να μην σας πληγώσει κανείς.Αυτός είναι πλέον ο σκοπός τησ ζωή μου.Να είμαι εκεί δίπλα σας!
          Σας λατρεύω 
                 η μαμά σας!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!