menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

25 Οκτ 2011

ο άνθρωπος μου!

Νομίζω πως ήρθε η ώρα να πω ένα μεγάλο ευχαριστώ στον άνθρωπο που είναι δίπλα μου όλα αυτά τα χρόνια!Στον άνθρωπο που με στηρίζει στις καλές και στις κακές στιγμές μου.Στον άνθρωπο που με ανέχεται και με αντέχει επί 16 χρόνια.
τι να πρωτοθυμηθώ από όλα αυτά τα χρόνια:Είναι τόσα πολλά αυτά που ζήσαμε μαζί!Θυμάμαι την πρώτη φορά που τον είδα πάνω στη μηχανή του.με πέρασε για τουρίστρια!χιχιχι!Την πάτησε όμω,Ημουν Ελληνίδα!στην αρχή δεν μου έκανε το κλικ,μετά από μια βδομάδα που βρεθήκαμε τυχαία στο ίδιο μέρος όμως όλα άλλαξαν!
Το πρώτο μας ραντεβού,το πρώτο σ'αγαπώ...στιγμές μοναδικές!Με μόλις 11 μήνες σχέσης αποφασίσαμε πως θέλουμε να προχωρήσουμε σε κάτι πιο δυνατό!Κι έτσι δώσαμε λόγο και στην ονομαστική του γιορτή(σαν αύριο δηλαδή)αρραβωνιαστήκαμε.Πριν από 15 χρόνια>Πότε πέραναν;Μου φαίνεται σαν χτες!
Ο γάμος μας δεν άργησε να γίνα!,25/4/1998 και ένα χρόνο αργότερα αποκτήσαμε το πρώτο μας θαύμα!Την Κωνσταντίνα..26/7/2000 Ακριβώς 5 χρόνια από όταν γίναμε ζευγάρι!Το πιο όμορφο δώρο για την επέτειο μας!
Η ολοκλήρωση της ευτυχίας μας ήρθε με την γέννηση του δεύτερου θαύματος μας,την Στέλλα.Από εκείνη την μέρα έχω να θυμάμαι μόνο καλές στιγμές!δεν λέω πως δεν έρχονται και δύσκολες φάσεις αλλά τα καλά είναι αυτά που ανερούν τα πάντα!
Τελευταία δεν είμαι και πολύ καλά και ευτυχώς έχω δίπλα μου έναν άνθρωπο που με αντέχει...Μια συζήτηση που κάναμε με βοήθησε να δω τα πράγματα αλλιώς.Ισως έπρεπε να την είχα κάνει νωρίτερα πριν φτάσω σ'αυτό το σημείο!Τέλος πάντων,τέλος καλό όλα καλά!
Σε σένα λοιπόν αγάπη μου οφείλω ένα μεγάλω ευχαριστώ που απλά είσαι εκεί κι ένα μεγάλο συγνώμη που σε ταλαιπωρώ.Σ'αγαπώ κι αυτό μην το ξεχνάς ποτέ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!