menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

3 Δεκ 2011

Καλά Χριστούγεννα!

Σήμερα στολίσαμε το χριστουγεννιάτικο δέντρο!Μία από τις όμορφες στιγμές που ζούμε όλοι κάθε χρόνο!
Είναι αλήθεια πως από τότε που απέκτησα παιδιά βλέπω τα Χριστουγεννα τελείως διαφορετικά.Κάποτε περίμενα να έρθουν μόνο για να ξεκουραστώ.Τώρα ανυπομονώ να έρθουν για να περάσω μεριμές μέρες ηρεμίας με την οικογένειά μου!
Ποτέ δεν θα ξεχάσω τις πρώτες γιορτές με την Κωνσταντίνα.Ηταν μόλις 5 μηνών και είχε αλλάξει την ζωή μας!Το βράδυ της πρωτοχρονιάς είμασταν στο σπίτι της μαμάς μου.Η Κωνσταντίνα κοιμόταν κι εγώ με τον Δημήτρη πήγαμε στο δωμάτιο που ήταν και κάτσαμε δίπλα της για να μην την βρει η καινούρια χρονιά μόνη της!
Αυτές τις μέρες αγάπης νοιώθω μια πληρότητα...μια ηρεμία...μια ευτυχία!Και γιατί να μην νοιώθω αφού έχω υπέροχους ανθρώπους να τις μοιράζομαι;


 
καλά Χριστούγεννα λοιπόν σε όλους και μην ξεχνάτε αυτές τις Αγιες μέρες να τις αφιερώνετε σ'αυτούς που αγαπάτε!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!