menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

12 Φεβ 2012

Λάθη γονέων!

Ολοι μας κάνουμε λάθη σαν γονείς.Είναι κάτι που δεν μπορούμε να τ'αποφύγουμε.Βλέπετε γονέας δεν γεννιέσαι,αλλά γίνεσαι.Μαθαίνεις μέσα από τα παιδιά σου και εξελίσσεσαι!Μαζί τους εμπλουτίζεις τις γνώσεις και τις εμπειρίες σου!
Εχω διαβάσει πολλά βιβλία σχετικά με τις σχέσεις γονέων-παιδιών.Λένε πολλά πράγματα και σου δείχνουν τρόπους να ενεργείς,αλλά στην πράξη είναι δύσκολο ν'ανταπεξέλθεις πάντα...
Σίγουρα έχω κάνει πολλά λάθη σαν μητέρα,λάθη που θα μπορούσα ν'αποφύγω...για ένα λάθος μου όμως μετανοιώνω περισσότερο απ'όλα...το ότι παραμέλησα άθελα μου την Κωνσταντίνα....
Θυμάμαι όταν γεννήθηκε ήμουν η πιο ευτχισμένη γυναίκα στον κόσμο!Το μόνο που με ενδιέφερε ήταν αυτή και της ήμουν απόλυτα αφοσιωμένη.Επαιζα με τις ώρες μαζί της,κυλιόμουν στα πατώματα,την αγκάλιαζα και την φιλούσα συνέχεια!Κι αν και ήταν ένα πολύ δύσκολο παιδί,εγώ έκανα ότι μπορούσα για να χαμογελάει και να είναι ευτυχισμένη.
Και μετά ήρθε στην ζωή μας η Στέλλα.Ενα μωρό που επιθυμούσα τόσο πολύ και η μοίρα άργησε να μου φέρει.Και κάπου εκεί νομίζω πως έχασα την μπάλα...Επεσα με τα μούτρα πάνω της,παίνευα ό.τι κι αν έκανε,έλεγα παντού πόσο καλό παιδί είναι.Και "ξέχασα",αν μπορεί κανείς να ξεχάσει,πως είχα κι ένα δεύτερο παιδί που με χρειαζόταν!Που,αν και μεγαλύτερη,εξακολουθούσε να έχει ανάγκη την μαμά της.Κι εγώ,αντί να είμαι εκεί,την μάλωνα συνεχώς και θεωρούσα πως επειδή είναι μεγαλύτερη,έπρεπε να φέρεται και σαν μεγάλη!Πόσο λάθος έκανα!
Ευτυχώς,αν και αργά,κατάλαβα το λάθος μου και προσπαθώ να το διορθώσω.Και νομίζω πως τα πράγματα πηγαίνουν καλά και ελπίζω να φτιάξουν ακόμα περισσότερο,ειδικά τώρα που μπαίνει στην εφηβεία και με χρειάζεται περισσότερο από κάθε άλλη φορά!
Εμαθα μέσα από τα λάθη μου και προσπαθώ να μην τα επαναλάβω.Γιατί τα παιδιά μου είνα η ζωή μου και τα λατρεύω και τα δύο το ίδιο,Και όπως πολύ σωστά μου είπε μια πολύ καλή φίλη"η αγάπη ανάμεσα στα δύο παιδιά δεν μοιράζεται,απλά πολλαπλασιάζεται"!Κι έχει απόλυτο δίκαιο!
Καλά είναι λοιπόν,κάπου κάπου,να κάνουμε τον απολογισμό μας σαν γονείς,να βλέπουμε τα λάθη μας,να τα παραδεχόμαστε και να ζητάμε συγνώμη από τα παιδιά μας!

                  Εγώ το έκανα και μου βγήκε σε καλό!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!