menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

12 Μαΐ 2012

Η γιορτή της μητέρας

Αύριο είναι η γιορτή της μητέρας.Μια μέρα αφιερωμένη αποκλειστικά και μόνο σ'αυτήν.Ετσι λοιπόν,τα μικρά μας,μας ετοίμασαν μια μικρή γιορτή στο νηπιαγωγείο.
Αφού είπαν τα ποιήματά τους,μας φώναξαν μία μία και το παιδί κοιτώντας στα μάτια τη μαμά του της έδωσε μια καρδιά και της είπε:
            "Τα χέρια μου θα απλώσω
              και δώρο θα σου δώσω,
              μ'όλη μου την καρδούλα
              γλυκιά μου μητερούλα"
Η συγκίνηση ήταν μεγάλη.Είναι πολύ όμορφο να ακούς από το παιδί σου τόσο όμορφα λόγια.
οταν μάλιστα κάθε παιδί αγκάλιασε την μαμά του και μας είπαν ένα τραγούδι,κοιτούσα συνεχώς τη Στέλλα και ένοιωθα η πιο ευτυχισμένη μαμά στον κόσμο!
Μας είχαν ετοιμάσει γλυκά,χυμούς και πιτάκια για να μας κεράσουν.Και ύστερα μας έδωσαν το δώρο μας.Ενα κρεμαστό για το λαιμό με το αρχικό μας γράμμα.Ενα πανέμορφο δώρο που το φόρεσα αμέσως!
Στο τέλος καθίσαμε όλοι μαζί στην παρεούλα,όπως αποκαλούν το μέρος που κάθονται και συζητάνε,και η δασκάλα ρωτούσε τα απιδιά γιατί αγαπάνε τη μαμά τους.Οταν έφτασε η σειρά της Στέλλας εκείνη απάντησε "γιατί φροντίζει για το καλό μας"!Αχ,το κοριτσάκι μου!!!
Οταν γυρίσαμε στο σπίτι,το μυαλό μου γυρνούσε συνέχεια στη γιορτή τους.Μια όμορφη και ζεστή γιορτούλα αφιερωμένη σε μας τις μητέρες τους.
Αύριο ιορτάζουμε όλες οι μητέρες του κόσμου.Μια γιορτή που χωρίς αυτά δεν θα υπήρχε!Το να είσαι μαμά είναι η πιο μεγάλη χαρά στη ζωή,αλλά και η πιο μεγάλη ευθύνη.Οταν κοιτάζω τα κοριτσάκια μου,δεν μπορώ να πιστέψω πως αυτά τα πλασματάκια είναι δικά μου.Δυο πλασματάκια που δημιουργήθηκαν από πολύ αγάπη.Δυο πλασματάκια που γέμισαν τη ζωή μας και την καρδιά μας!
Προσπαθώ να φωτογραφίσω με το μυαλό μου την κάθε στιγμή που περνάω μαζί τους και να την κρατήσω για πάντα γιατί τα άτιμα μεγαλώνουν πολύ γρήγορα!Κάθομαι και τις κοιτάζω όταν κοιμούνται.Δυο αγγελάκια που ο Θεός με ευλόγησε να αποκτήσω και που δεν θα σταματήσω να τον ευχαριστώ γι'αυτό.Δυο πλασματάκια που όταν μου λένε "σ'αγαπώ μανούλα" νοιώθω να λιώνω!
Προσπαθώ να γίνω όσο καλύτερη μητέρα μπορώ γι'αυτά.Το ξέρω πως δεν μπορώ να γίνω τέλεια,άλλωστε υπάρχει η τέλεια μαμά;
Αύριο είναι η επίσημη γιορτή της μητέρας,αλλά εγώ χάρη στα κοριτσάκια μου γιορτάζω κάθε μέρα!!!

                χρόνια πολλά σε όλες τις μανούμες!

                           χρόνια πολλά στη δική μου μαμά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!