27 Μαΐ 2012

"Βάζοντας όρια!"

Είμαι μητέρα δύο υπέροχων πλασμάτων που κάνουν την ζωή μου πιο όμορφη και πιο φωτεινή κάθε μέρα!Και προσπαθώντας να ανταπεξέλθω στο δύσκολο 'εργο της ανατροφής τουςέκανα λάθη,όπως ήταν ανμενώμενο.Μέσα από αυτά όμως μαθαίνω και βελτιώνομαι.
Ένα από τα λάθη που έκανα είναι ότι δεν έβαλα από νωρίς όρια και ανέχθηκα συμπεριφορές  που δεν έπρεπε.Πάντα παρασυρόμουν,με αποτέλεσμα να παραβαίνω τους μικρούς κανόνες που υπήρχαν "χάνοντας έτσι τον σεβασμό και την προσοχή των παιδιών μου.Κι έφτασα να γίνω μια μαμά σε απόγνωση,με μια απογοητευμένη και εκνευρισμένη έφηβη και με μια μικρή που δεν ήξερε πώς να αντιδράσει...
Έκανα πολλές συζητήσεις για το θέμα,αλλά μάταια...μέχρι χθες το βράδυ.Μετά από μια μεταμεσονύχτια συζήτηση με μια φίλη μου,αποφάσισα πως αρκετά ανέχτηκα αυτή την κατάσταση και πως θα πρέπει ν'αντιδράσω πια σαν μαμά!Ξέρω πως θα είναι δύσκολο,αλλά έτσι ελπίζω να επανέλθει η ηρεμία και να βοηθήσω τα παιδιά μου ν'αποκτήσουν βάσεις για να αντιμετώπισουν αργότερα την ενήλικη ζωή τους.
Έτσι λοιπόν,το πρωί,τους ανακοίνωσα τους νέους κανόνες που θα ισχύουν από εδώ και πέρα.Τους εξήγησα πως παραβαίνοντας τους θα υπάρχει και η ανάλογη "τιμωρία" καθώς και πως αποδέχοντάς τους θα υπάρχει και η επιβράβευση τους.Πρέπει να καταλάβουν πως μ'αυτόν τον τρόπο απορρίπτω την συμπεριφορά τους και όχι αυτές τις ίδιες!Πώς θα μπορούσα άλλωστε ν'απορρίψω το μοναδικό νόημα της ζωής μου;
Πρέπει να μάθουν ότι στην ζωή δεν μπορούμε να έχουμε πάντα αυτό που θέλουμε και πωςγια να το αποκτήσουμε θα πρέπει ν'αγωνιστούμε και ν'αποδείξουμε πως το αξίζουμε.Και δεν μιλάω για έναν διαγωνισμό στον οποίο θα πρέπει να κερδίσω εγω.Και οι τρεις μας θα πρέπει να βγούμε κερδισμένες απ'αυτό!
Έτσι λοιπό,σήμερα αισθάνομαι πιο δυνατή και πιο αποφασισμένη από ποτέ.Αν και αργά,ήρθε η ώρα να μπουν τα πράγματα στη θέση τους.Μπορεί να χρειαστί λίγο χρόνος παραπάνω.Ήδη είχαμε την πρώτη κρίση για το θέμα του ύπνου,αλλά ευτυχώς έμεινα σταθερή στην άποψη μου και τώρα κοιμούνται και οι δύο στα κρεβάτια τους μετά από πάρα πολύ καιρό.
Είμαι σίγουρη πως στο τέλος θα τα καταφέρω...
        Πως θα τα καταφέρουμε μαζί!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!