menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

29 Δεκ 2012

Αγιε μου Βασίλη...

Θυμάμαι,όταν ήμουν μικρή,περίπενα πως και πως να έρθει η πρωτοχρονιά και να βρω το δώρο μου κάτω από το δέντρο.Βάζαμε σε ένα πιατάκι λίγα μπισκότα και ένα ποτήρι ποτήρι γάλα και τα αφήναμε για τον άγιο Βασίλη.Και πριν ακόμα χαράξει,πεταγόμουν από το κρεβάτι και έτρεχα με λαχτάρα να δω τι μου είχε φέρει.Είχα αγωνία για το αν είχε λάβει το γράμμα μου και για τον αν πίστευε πως ήμουν αρκετά καλό παιδί για να μου φέρει δώρο.
Και τώρα,αρκετά χρόνια μετά,βλέπω τα παιδιά μου να κάνουν ακριβώς το ίδιο.Η μικρή δηλαδή,μιας και η μεγάλη γνωρίζει πια την αλήθεια.Βέβαια,τους έχω πει πως ο άγιος Βασίλης υπάρχει στην καρδιά μας πάντα.
Μπορεί να είμαι αρκετά μεγάλη πια,35 και κάτι,αλλά φέτος νοιώθω την ανάγκη να γράψω κι εγώ ένα γράμμα και να του ζητήσω κάτι...

                            "Αγιε μου Βασίλη,

ξέρω πως φέτος δεν ήμουν και το καλύτερο παιδί.Εκανα πολλά λάθη για τα οποία μετάνοιωσα.Πλήγωσα ανθρώπους με τα νεύρα μου και τις πράξεις μου.Και νοιώθω την ανάγκη να σου ζητήσω κάτι,έτσι σαν χάρη για τα παιδικά μου χρόνια,που ήμουν καλό παιδί.
Για το 2013 πάρε σε παρακαλώ μακρυά όλα τα προβλήματα που αντιμετωπίζουμε....
βοήθησε έτσι ώστε να μην υπάρχουν άνθρωποι που πεινάνε...
κάνε να υπάρχει για πάντα ζεστασιά και αγάπη στην καρδιά των ανθρώπων...
φέρε πίσω το χαμόγελο που χάσαμε...
 Δεν θα σε κουράσω άλλο.Εχεις πολύ μεγάλο δρόμο μπροστά σου.Σε περιμένουν πολλά παιδάκια φέτος.Και ξέρω πως θα καταφέρεις να τα κάνεις όλα ευτυχισμένα.
Υπάρχεις στην καρδιά μας και νοιώθουμε για λίγο παιδιά κι εμείς μαζί με τα δικά μας.
καλό ταξίδι άγιε μου βασίλη.Σε περιμένουμε όλοι μας!!!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!