menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

26 Ιουλ 2013

χρόνια σου πολλά μικρό μου θαυματάκι!!!

 Σε κοιτάζω να κοιμάσαι...πόσο μεγάλωσες καρδιά μου!Δεν μπορώ να το πιστέψω πως η γυναίκα που βρίσκεται απέναντι μου,είναι εκείνο το μικρό πλασματάκι που κράτησα στην αγκαλιά μου για πρώτη φορά πριν από 13 χρόνια...


  Αγάπη μου,όσα και να γράψω,δεν θα είναι ποτέ αρκετά για να εκφράσω την αγάπη που νοιώθω για σένα!Και την ευγνωμοσύνη μου.Ναι,την ευγνωμοσύνη μου γιατί με έκανες καλύτερο άνθρωπο.Γέμισες την καρδιά και την ζωή μου με μια αγάπη,που όμοια της δεν είχα αισθανθεί ποτέ!



  Πόση αγάπη μπορεί ένα παιδί να σε κάνει να νοιώσεις!!!Κι εσύ το κατάφερες αυτό!Ησουν πάντα ένα δύσκολο παιδί...κι εγώ μια μάνα που σε ζόρισα αρκετά και ακόμα το κάνω...είναι αλήθεια πως πολλές φορές φοβήθηκα πως σε χάνω...πως απομακρυνόμαστε...αλλά κάθε φορά,κλείνω τα μάτια και σκέφτομαι εκείνη την πρώτη φορά που σε κράτησα στην αγκαλιά μου,που στα μάτια σου είδα όλο μου τον κόσμο!


 Γιατί αυτό είσαι,όλος μου ο κόσμος!Μαζί με την αδελφή σου,είστε ο λόγος που υπάρχω.Και σου υπόσχομαι να είμαι πάντα δίπλα σου,να σε προστατεύω,να σε στηρίζω και κυρίως να σε αγαπάω.

  Κοριτσάκι μου...μωρό μου...γιατί αυτό θα είσαι πάντα για μένα,εκείνο το μικρό μωρό που με έκανε την πιο ευτυχισμένη γυναίκα στον κόσμο!

 Να σε χαιρόμαστε αγάπη μου.Να είσαι γερή και ευτυχισμένη και να φωτίζεις την ζωή μας με εκείνο το μοναδικό φως που εκπέμπουν τα μάτια σου!



 Σε αγαπώ πολύ!!!




σημείωση:αν δεν παίζει το βίντεο,απλά κάντε ανανέωση...






  

1 σχόλιο:

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!