menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

12 Φεβ 2014

το παιχνίδι της αγάπης!

  Νέο παιχνίδι κυκλοφορεί στην μπλοκόσφαιρα κι εγώ κλήθηκα να πάρω μέρος από την NickyP του http://nickypan.blogspot.gr/ και την ευχαριστώ πολύ για αυτό!

  Οι κανόνες είναι οι παρακάτω


  •   Αναφέρεις την κοπέλα που σε έκανε tag
  •   Απαντάς στις ερωτήσεις
  •   Δίνεις πάσα σε 10 άτομα κάνοντας tag και θέτεις άλλες 5 δικές σου ερωτήσεις
  Ας απαντήσω λοιπόν στις ερωτήσεις τις nickyP

  •    ποιο τραγούδι σου ξυπνάει ρομαντικά αισθήματα
 πολλά...αν πρέπει όμως να διαλέξω,σίγουρα θα είναι αυτό!



  •   Σε ποια ρομαντική ταινία θα ήθελες να ήσουν πρωταγωνίστρια
  Όλο δύσκολα μου βάζεις.....χμ.....σε αυτήν




    •   Ποια πόλη θεωρείς ερωτική(είτε έχεις πάει,είτε όχι)  
      μα τι ερώτηση....Σαλλόνικα σε λέω!!!!!


    • Ερωτικό σκηνικό για σένα
           1.χιόνι και τζάκι
           2.ηλιοβασίλεμα και θάλασσα

      χιόνι και τζάκι φυσικά,βλέποντας το ηλιοβασίλεμα και την παγωμένη θάλασσα!χαχαχα

    • "ο έρωτας περνάει από το στομάχι"ποια η άποψή σου;
      εξαρτάται πώς το βλέπει κανείς...σίγουρα παίζει έναν μικρό ρόλο,αλλά όχι τον σημαντικότερο για εμένα.Βλέπεις,αν ίσχυει αυτό,μάλλον δεν θα ήμουν τώρα παντρεμένη!χαχαχα

     και τώρα οι δικές μου ερωτήσεις

    • αν μπορούσες να ξαναζήσεις την πιο ρομαντική ζωή της ζωής σου,ποια θα ήταν αυτή;
    • τι σημαίνει για εσένα η λέξη "αγάπη";
    • αν η σχέση ήταν ένα ερωτικό τραγούδι,ποιο θα ήταν αυτό;
    • πόσο συχνά λες "σ'αγαπώ"
    • έρωτας ή αγάπη;Ποιο είναι ποιο ισχυρό και ποιο είναι αυτό που μετράει τελικά:
      οι κοπέλες που κάνω tag είναι

        καλή συνέχεια και να θυμάστε:

        Η αγάπη είναι στην καρδιά μας!Ελευθερώστε την!


    9 σχόλια:

    1. Βασω μου καλημερα!
      Δεν ειχα ξαναδει καπου το παιχνιδι, σημερα το ειδα εδω σε σενα και μου αρεσει παρα πολυ!
      Ευχαριστω θερμα που το δινεις και σε μενα!
      Αυριο θα παιξω και εγω!
      Και μου εδωσες και σουπερ πασα με της ερωτησεις σου!
      Φιλακια πολλα!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    2. Γεια σου Βάσω μου!! Πολύ.. αγαπησιάρικο tag! Σ'ευχαριστώ πολύ που με σκέφτηκες!
      Το City of Angels ήταν από τις ταινίες που με είχαν στιγματίσει όταν ήμουν γυμνάσιο! Πολύ αγαπημένοι ηθοποιοί και οι δύο..
      Γέλασα πολύ με την τελευταία σου απάντηση, το ίδιο ισχύει και για μενα!!
      Ωραίες και ενδιαφέρουσες οι ερωτήσεις σου.. Θα το κάνω σύντομα πιστεύω αν δεν με ρίξει κάτω ένα κρυολόγημα που παλεύω!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    3. Καλά..η φωνή του Νίκολας Κέητζ σε αυτή την ταινία είναι..φοβερή!
      Ευχαριστώ για το tag, ελπίζω να καταφέρω να το παίξω το παιχνίδι πριν του Αγίου Βαλεντίνου!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    4. Βάσω μου υπέροχο το παιχνιδάκι σου! σε ευχαριστώ για το tag, δύσκολο να το έχω αναρτήσει μέχρι την επίμαχη μέρα με τα ζιζάνια εδώ αλλά θα κάνω ότι μπορώ!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    5. Α, πολύ ωραίο αυτό το love tag! Λέω να το κάνω κι εγώ.... Τι φοβερή ταινία! Αν και μου αφήνει πα΄ντα μια πικρή γεύση! Καλό ξημέρωμα!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    6. Καλώς σε βρίσκω Βάσω. Και μάλιστα είδα ότι με έχεις κάνει και tag !
      Σε ευχαριστώ πολύ! :)
      Μου άρεσαν και οι απαντήσεις σου αλλά και οι ερωτήσεις σου !
      Φιλιά!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    7. Πολύ ενδιαφέρουσες μου φάνηκαν οι απαντήσεις σου!

      Να χαίρεσαι την κόρη σου!

      Καλή συνέχεια!

      ΑπάντησηΔιαγραφή
    8. http://princess-airis.blogspot.gr/2014/02/blog-post_15.html
      Το δικό μου παιχνίδι :))
      Φιλάκια!

      ΑπάντησηΔιαγραφή

    θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!