22 Ιουν 2014

ένας χρόνος μετά.......

Ένας χρόνος πριν...μια μέρα που έτρεμα να έρθει...μια περιπέτεια που μου δίδαξε πολλά...και κυρίως πως τίποτα δεν είναι πιο σημαντικό από την υγεία....

Μια περιπέτεια που με άλλαξε σαν άνθρωπο...που με έκανε να ζω την στιγμή...όταν την θυμάμαι,μοιάζει τόσο μακρινή...αλλά τα σημάδια από τις τομές είναι εκεί...μου φωνάζουν πως ήμουν τυχερή μέσα στην ατυχία μου...

Ναι,ήμουν όντως τυχερή...αυτές τις μέρες πονάω πολύ...ελπίζω να είναι απλά από τις αλλαγές του καιρού...πάντα όμως θα τρέμω με την ιδέα πως μπορεί να εμφανιστεί πάλι κάτι....κι αυτός είναι ένας φόβος που θα τον κουβαλάω για πάντα....

Πέρασε κι αυτό...κι ελπίζω να μείνει εκεί...στο παρελθόν....

για όσους δεν είχατε διαβάσει την τότε ανάρτησή μου.......




16 σχόλια:

  1. Χαίρομαι πολύ που βγήκες νικήτρια και που αναθεωρησες το τρόπο που βλέπεις τη ζωή! Να χαίρεσαι τα κορίτσια σου και την οικογενειά σου! Σε φιλώ, καλή εβδομάδα :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αχ, αυτήν την υγεία που όλοι μας την θεωρούμε δεδομένη! Εύχομαι αυτό που πέρασες να ήταν το τελευταίο και ποτέ ξανά να μην αντιμετωπίσεις προβλήματα υγείας ούτε η ίδια, ούτε οι άνθρωποι που αγαπάς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. μακάρι Φλώρα μου,το ίδιο εύχομαι για όλους!

      Διαγραφή
  3. Βάσω μου δεν είχα διαβάσει αυτήν την ανάρτηση.... Βγήκες νικήτρια από μια δύσκολη μάχη!! Πάντα να είσαι τόσο δυνατή να τα αντιμετωπίζεις όλα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. αντε βρε Βάσω...Δεν το είχα διαβάσει.. Ουφ.. ήσουν όντως πολύ τυχερη!! καλη εβδομαδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύχομαι να μείνει για ΠΑΝΤΑ στο παρελθόν και να είσαι πάντα τυχερή!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πέρασε και αυτό όπως το είπες....Να είσαι πάνα γερή.!!!! φιλιάαα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Βάσω μου ούτε κι εγώ είχα διαβάσει την περιπέτειά σου... μακάρι να είσαι πάντα τυχερή στη ζωή σου όπως τότε...και υγιής, υγιής να χαίρεσαι και να καμαρώνεις την οικογένειά σου και όσους σ'αγαπούν! Καλά να περνάς φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να είσαι καλά.Μακάρι όλοι να είμαστε καλά!

      Διαγραφή
  8. απο αυτην την δοκιμασια καταλαβες τι σημαινει ζωη ποσο αξια εχει ποσο κοντα ειναι ζωη και θανατος που ποτε δεν περναει απο το μυαλο μας οποτε εισαι τυχερη και που δεν ηταν κατι πολυ σοβαρω και που εμαθες να βλεπεις την ζωη με αλλο ματι ,να ζησεις κοριτσι μου ευχομαι χωρις κανενα αλλο προβλημα υγειας να χαιρεσαι τις κορουλες σου να εισαι ευτυχισμενη για μια ολοκληρη ζωη πολλα φιλακια απο μενα πηρα απο σενα ενα μαθημα ακομα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!