14 Μαΐ 2015

Γνωρίστε τις "καρακάξες εν δράσει!" guest post

Πριν από λίγο καιρό.μέσω της ομάδας  "μαμαδο-blogs",ανακάλυψα ένα blog που με κέρδισε από την πρώτη στιγμή!Ένα blog το οποίο  κράζει για όλα όσα κάθε γυναίκα θα ήθελε να πει και για όλα όσα αισθάνεται με πολύ δόση χιούμορ και αλήθειας μαζί!

ένα blog που σας προτείνω να δείτε,να διαβάσετε και  να γελάσετε με την ψυχή σας!


Σήμερα ,έχω ένα παραπάνω λόγο να είμαι χαρούμενη,μιας και η Μαρίνα αποδέχθηκε την πρόταση μου να φιλοξενήσω μια ανάρτηση ως guest post εδώ,στις "μικρές μου στιγμές" και την ευχαριστώ πολύ για αυτό!

Η Μαρίνα γράφει λοιπόν!

Τι πραγματικά χωρίζει μια μικρή στιγμή από το να είναι μεγάλη; Και τι μια μεγάλη να μοιάζει μικρή στα μάτια κάποιων άλλων; Τίποτα. Απολύτως τίποτα.

Μεγάλη στιγμή για μένα είναι η γέννηση της κόρης μου. Για σένα η αγορά της αγαπημένης σου τσάντας και για κάποιον άλλον το να παρακολουθήσει ζωντανά τον τελικό κυπέλλου.

Και;

Χωρίς και. Χωρίς γιατί. Έτσι απλά επειδή καθένας μας είναι ξεχωριστός και μοναδικός. Κι αν αυτό το πιστεύαμε κάθε μέρα τότε ναι, όλα θα έμοιαζαν αλλιώς.
Τι γιατί; Δεν το βλέπεις;

Σαν ξεχωριστός και μοναδικός το καθετί που θα έκανες θα αποκτούσε μεμιάς άλλο νόημα καθώς θα είχε και μιαν άλλη βαρύτητα. Κι όμως σου λέω αλήθεια. Όλο αυτό θα μας έφερνε πράγματα που έχουμε ξεχάσει.

Σεβασμό.

Κατανόηση.

Αποδοχή.

Κι όλα αυτά μαζί απέναντι στην διαφορετικότητα του άλλου - στο είναι του – κάνουν κάθε του στιγμή, μικρή και μεγάλη, μ ο ν α δ ι κ ή. Σαν τον ίδιον.

Μέχρι να το καταλάβουμε όλοι αυτό ας έχουμε την Βάσω να μοιράζεται μαζί μας κάθε της στιγμή, δείχνοντας μας πόσο ξεχωριστή και μοναδική είναι η ίδια…



Ακόμα εδώ είσαστε;
Για περάστε από τις http://karakaxesendrasi.blogspot.gr/


Μαρίνα,σε ευχαριστώ και πάλι!











3 σχόλια:

  1. καλημερα φιλη μου!
    μ αρεσουν αυτες οι στηλες γιατι μας γνωριζουν νεα μπλοκοσπιτα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Βάσω μου καλησπέρα, βρίσκω ωραία την ιδέα σου να φιλοξενήσεις στο σπιτάκι σου αυτό το χιουμοριστικό-αληθινό blog...δεν σου κρύβω ότι δεν το γνώριζα! Βέβαια, προσπάθησα να μπω αλλά μου βγάζει σφάλμα στη σελίδα...δεν πειράζει αργότερα! φιλάκια και καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Όμορφο ιστολόγιο φαίνεται
    Φιλάκια ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!