menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

15 Φεβ 2016

Ώρα για παιχνίδι!

Σήμερα είναι μια δύσκολη μέρα,όπως ήταν και οι τέσσερις τελευταίες...έμεινα σπίτι γιατί έπρεπε να πάω την μεγάλη μου στο νοσοκομείο και γυρνώντας,βρήκα μια πρόσκληση από την Μάχη και το mommasdailylife.Κ επειδή φέτος δεν έκανα την ανασκόπησή μου,να μια ευκαιρία να το κάνω μέσα από εδώ.

1.Τι έκανες το 2015 που δεν το είχες ξανακάνει ποτέ;

Α έκανα πολλά πράγματα...πήγα Αμερική,ρομαντικό ταξιδάκι στην Ρώμη,αγόρασα το αυτοκίνητο που πάντα ήθελα και φυσικά εκδόθηκε το πρώτο μου βιβλίο!Και μετά ξύπνησα και είδα πως είχα κοιμηθεί από το λάθος πλευρό....

2.Κράτησες τους στόχους που είχες βάλει πέρυσι;Θα βάλεις καινούριους φέτος;

Κάποιους στόχους τους πέτυχα,αλλά πλέον δεν βάζω γιατί,όπως λέει και ο λαός,"όταν εμείς κάνουμε σχέδια,ο Θεός γελάει".Προτιμώ να περιμένω τα καλά και να προσπαθώ για τα καλύτερα.

3.Ποιες χώρες επισκέφθηκες το 2015;

Όσο ήμουν ξυπνητή ρωτάς φαντάζομαι ε;;;;;;;;Τις εξής καμία......

4.Τι θα ήθελες να κάνεις το 2016 που υστερούσε το 2015;

Ένα ταξίδι για στιγμές χαλάρωσης και ηρεμίας.Όλα τα άλλα τα έκανα είπαμε!(ακόμα δεν ξύπνησα λέμε)

5.Ποιες ημερομηνίες θα σου μείνουν αξέχαστες το 2015 και γιατί;

κλασικά τα γενέθλια των παιδιών που και η 20 Ιουλίου γιατί είδα μια εκπληκτική συναυλία του Βασίλη(και μην σκεφτείτε τον Καρρά,έτσι;)

6.Ποια ήταν η μεγαλύτερη κατάκτηση σου το 2015;

Θα έλεγα το ότι τα βρήκα με την Βάσω.....

7.Ποια ήταν η μεγαλύτερη αποτυχία για το 2015;

Ένας σκορπιός αγάπη μου,δεν αποτυγχάνει ποτέ!Απλά αναβάλλει για λίγο (ψωνάρα λέμε!)

8.Τι αγόρασες και το χάρηκες πολύ;

ένα πουκαμισάκι που το είχα βάλει στο μάτι καιρό!

9.Που πήγαν τα περισσότερα χρήματά σου;

Στο κράτος!Ενφια,Δεή,Οτέ κλπ...κλπ....

10.Τι σε ενθουσίασε περισσότερο;

καλή ερώτηση...το πόσο άνθρωποι είμαστε ακόμα κι όταν οι καιροί είναι δύσκολοι....

11.Ποιο τραγούδι θα σου θυμίζει το 2015:

είμαστε ακόμα ζωντανοί

12.Σε σύγκριση με το 2015,το 2016 τέτοιο καιρό είσαι :α)πιο χαρούμενη ή πιο λυπημένη; β)πιο αδύνατη ή πιο παχιά; γ)πιο πλούσια ή πιο φτωχιά;

α)θα έλεγα και τα δύο...
β)πιο αδύνατη(διατροφή λέμε)
γ)πιο πλούσια σε εμπειρίες...μετράει;;;;;;

13.Τι θα ήθελες να κάνεις περισσότερο και τι λιγότερο:

Να έχω περισσότερο χρόνο για εμένα και τους ανθρώπους που αγαπώ
Λιγότερο να στεναχωριέμαι και να αγχώνομαι με όσα γίνονται στην Ελλαδίτσα μας....

14.Ποια ήταν η αγαπημένη σου ταινία του 2015;

Σιγά μην ήταν μία....Ένας άλλος κόσμος....i miss you allready....the age of Adaline....

15.Τι έκανε το 2015 ξεχωριστό;

οι "μικρές στιγμές" που μου χάρισαν οι φίλοι και η οικογένειά μου.

16.Ποιο ήταν το fashion consept σου για το 2015;

Τουαλέτα με ψηλοτάκουνα παπούτσια και μαλλί κομμωτηρίου....έλα...πλάκα κάνω...σπορ πάντα!Τζινάκι,φορμούλα και απλά μπλουζάκια.

17.Τι σε κράτησε στα λογικά σου;

Και ποιος σου είπε ότι με κράτησε;MΜάλλον δεν με έμαθες....

18.Ποιο πολιτικό γεγονός σε αναστάτωσε;

Τα capital controls....

19.Ποιος σου έλειψε;

Φίλες που είναι μακρυά αλλά που μιλάμε κάθε μέρα!

20.Πες μας ένα μάθημα ζωλης για το 2015

Το έχω ξαναπεί...μην λες "για πάντα",να λες "για όσο αντέξω"!

21.Ποιοι στίχοι τραγουδιού θα σου θυμίζουν το 2015:

Πάρ' το
Στην ψυχή σου και βάλ' το
Να σε βγάλει απ' το βάλτο
Για κάν' το
Κρασί η ζωή και άσπρο πάτο








9 σχόλια:

  1. Να είσαι καλά βρε Βασιλική μου, με έκανες και γέλασα λίγο απόψε... Σε φιλώ γλυκά και σου εύχομαι καο ξυπνητα όνειρα σύντομα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μη ξυπνησεις καθολου!! Θα απογοητευτεις Βασουλα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Mε τον Βασίλη αγχώθηκα λίγο αλλά οκ το διευκρίνισες οπότε δικιά μας είσαι και εσύ! τις ταινίες που λες με εξαίρεση την πρώτη δεν τις έχω δει οπότε μπήκαν στα υπόψη! Σκορπιός ε? και όμως είσαι ήσυχη για σκορπίνα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Καταρχήν καλώς σε βρήκα! Μου άρεσαν πολύ οι απαντήσεις σου, αλλά θα κρατήσω το μη λες για πάντα! Για όσο αντέξω λοιπόν θα λέω και εγώ από εδώ και πέρα! Μακάρι το 2016 να είναι για όλους μας καλύτερο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Διαβάζοντας την πρώτη απάντηση λέω τι Τυχερή!!! Σου εύχομαι όμως το 2016 να κάνεις όσα πιο πολλά μπορείς!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Λίγες φορές τα καταφέρνω να διαβάσω όλο το κείμενο σε τέτοιου είδους ερωταπαντήσεις γιατί συνήθως βαριέμαι τις κλισέ απαντήσεις. Μπράβο σου γιατί με τον χιουμοριστικό τρόπο που γράφεις έφτασα στο τέλος και έψαχνα και για συνέχεια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!