menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

6 Μαΐ 2016

εγώ και η σκέψη μου....

Σκέψη:      Έλα εδώ εσύ,έχουμε μέρες να τα πούμε οι δυο μας...

Εγώ:          Με τόσο τρέξιμο που ρίχνω τελευταία,που να βρω χρόνο;

Σκέψη:      Να βάλω κάτι να πιούμε;

Εγώ:          Όχι,δεν μου το επιτρέπει η διατροφή μου(έχε χάρη που τελείωσαν οι μπύρες)

Σκέψη:      Για πες,πώς είσαι;

Εγώ:          κουρασμένη...προβληματισμένη...βλέπω πως μας κατάντησαν και αγωνιώ για το μέλλον   των  παιδιών μου..των παιδιών όλης της χώρας....

Σκέψη:      Ε καλά,ούτε η πρώτη είσαι,ούτε η τελευταία..μην χαλιέσαι τόσο.

Εγώ:          και τι σημαίνει αυτό:Πως πρέπει να κάτσω στην γωνίτσα μου και να προσποιούμαι ότι όλα είναι καλά:Όχι,εγώ δεν είμαι έτσι.θα το παλέψω όσο μπορώ,ή καλύτερα,παραπάνω από όσο μπορώ!

Σκέψη:      Ελπίζω να τα καταφέρεις.

Εγώ:         Θα τα καταφέρω.Το χρωστάω στις κόρες μου!

Σκέψη:     Κατά τα άλλα,πώς πάει;Με τα παιδιά όλα καλά:

Εγώ:         Μια χαρά.Βρίσκουμε τις ισορροπίες μας.Η μικρή κάθε μέρα μου δείχνει πόσο καλό παιδί   είναι και η μεγάλη έγινε πια γυναίκα!(Αν και νομίζω πως πλέον έχω προϋπηρεσία ως πυροτεχνουργός,μιας και είναι μια ωρολογιακή βόμβα έτοιμη να εκραγεί)

Σκέψη:      Εμ!Μπήκες μικρή στα βάσανα...

Εγώ:         Ναι,αλλά είναι τα πιο όμορφα βάσανα του κόσμου!

Σκέψη:     Θέλεις να μου πεις πως δεν μετανοιώνεις για όσα έχεις κάνει;

Εγώ:         Όχι φυσικά,δεν μετανοιώνω.Στεναχωριέμαι βέβαια με κάποιες επιλογές που έκανα,αλλά   αυτές με έκαναν αυτό που είμαι.Ίσως όχι τον καλύτερο άνθρωπο,αλλά σίγουρα έναν αληθινό....Ναι,στεναχωριέμαι που έχασα ανθρώπους που είχαν σημασία για μένα,στεναχωριέμαι για κάποιες αποφάσεις που πήρα,αλλά αν με ρωτάς αν θα τα ξαναέκανα,θα σου απαντούσα ναι(σκορπιός αγάπη μου,ξεροκέφαλος λέμε!

Σκέψη:    Χαίρομαι που σε βλέπω καλά.

Εγώ:         Είμαι καλά.Και γιατί να μην είμαι άλλωστε;Έχω μια οικογένεια που λατρεύω,έχω την  υγεία μου,οι εξετάσεις μου βγήκαν πεντακάθαρες,έχω φίλους που με αγαπούν και με στηρίζουν,τι άλλο να ζητήσει κανείς;(Καλά,δεν θα με χαλούσαν μερικά ευρωπουλάκια...)

Σκέψη:     Τέλεια!Άντε,σε αφήνω να ξεκουραστείς.Και που είσαι;Να τα λέμε πιο συχνά από εδώ και πέρα έτσι;


10 σχόλια:

  1. χαχαχα ωραία τα είπατε! μια συζήτηση με τον εαυτό μας, χρειάζεται που και που! φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραίος τρόπος για να καταγράψεις τις σκέψεις σου! Κάποτε χρείαζεται να τραβήξουνε φρένο και να κάνουμε μια τέτοια συζήτηση!
    Καλως σε βρήκα!
    Ξέχασα να πω Χρόνοα πολλά και Χριστός Ανέστη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μια χαρά πολιτισμένα τα ειπατε!!!! Νομιζω ότι αν κανω το ιδιο με τις σκεψεις μου θα μαλλιοτραβηχτούμε! χαχαχαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ωραία συζήτηση! Χρειάζεται να τα λέμε με τον εαυτό μας συχνά! Χρόνια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εντάξει Βάσω μου, κάτι τέτοιες συζητήσεις τις κάνω κι Εγώ! ((σκορπιός αγάπη μου) Χαχαχα! Να τα λέτε που και που, καλό κάνει! Κτααλαβαίνεις που βρίσκεσαι μαζί με τον εαυτό σου! Πάλεψε το Σκορπίνα μου και κάτι φωτεινό θα εμφανιστεί στο τούνελ.
    Κια να! Μερικά €€€€€ δεν θα μας χαλούσαν!
    Σε φιλώ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!