menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

30 Μαΐ 2016

λίγες σκέψεις...

Οι άνθρωποι ξεχνούν...άλλες φορές για να μην πονάνε πια,άλλες γιατί έτσι τους συμφέρει...

Οι άνθρωποι κρίνουν τις πράξεις σου,παραβλέποντας τις δικές τους....

Οι άνθρωποι κρίνουν τις επιλογές σου,ξεχνώντας πως κι αυτοί ήταν επιλογή σου....

Οι άνθρωποι θυμώνουν γιατί αυτό είναι πιο εύκολο....

Οι άνθρωποι δεν δίνουν ευκαιρίες γιατί δεν πιστεύουν πως αξίζει.....

Εγώ ξεχνώ για να μην πονάω πια....

Εγώ αποφασίζω να κρίνω τις δικές μου πράξεις...άλλωστε "ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω".....

Εγώ θυμώνω κυρίως με εμένα που δεν μπορώ να αλλάξω αυτό που με ενοχλεί και που πολλές φορές ευθύνομαι η ίδια για αυτό...

Εγώ δίνω ευκαιρίες γιατί βαθιά μέσα μου θεωρώ πως αν αξίζει θα γίνει....και για να μην έχω αυτό το "αν" στην σκέψη μου....

Πείτε με χαζή...πείτε με αθώα...αλλά αυτή είμαι...δυστυχώς η κακία δεν είναι κάτι που χωράει στην καρδιά μου,όσο κι αν πολλές φορές προσπαθώ να την βγάλω....

ίσως τελικά απλά να μην είμαι άνθρωπος....αλλά ένα μικρό παιδί που έχει ανάγκη από αγάπη και πίστη....

καλό ξημέρωμα....

6 σχόλια:

  1. «Οι άνθρωποι κρίνουν τις επιλογές σου,ξεχνώντας πως κι αυτοί ήταν επιλογή σου....»
    Με άγγιξε τόσο πολυ αυτή σου η φράση Βάσω μου!
    Οσο για την κακία μονο κακό μπορεί να κανει στην ψυχή μας. Και το λεω για να το ακούω. Γιατι κάποτε δεν κράταγα σε κανεναν κακία. Μεχρι που έφαγα το μεγαλύτερο χαστούκι της ζωής μου. Και απο τότε είμαι επιφυλακτική. Κακιά δεν κρατάω αλλά δεν είμαι όπως και πριν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. αχ βρε Μαρθούλα μου...εγώ να δεις χαστούκια που έχω φάει...αλλά δυστυχώς,αντίνα σηκωθώ και δώσω κι εγώ,κάθομαι και δέρνω εμένα....

      Διαγραφή
  2. Βάσω μου, πολύ σωστά μιλάς. Οι σκέψεις σου πολλών...
    Εγώ προσωπικά είμαι σε φάση που δεν χαρίζομαι σε κανέναν, πόσο μάλλον όταν μου προκαλούν κακό όταν δεν τους εχω ενοχλήσει καν. Εκεί τους φέρομαι αναλόγως αλλά με το χαμόγελο μου και το χιούμορ μου και ο καθένας παίρνει ό,τι του αξίζει.
    Πάνω απ' όλα ο εαυτός μας, έτσι θα βρούμε και σωστούς άξιους ανθρώπους να σταθούν δίπλα μας!
    Καλή εβδομάδα να έχεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρια μου,εγω παλι δινω ευκαιριες.Οχι σε ολους βεβαια.Αν αξιζει μενει,αν οχι αξιζε η προσπαθεια....

      Διαγραφή
  3. Αχ βρε Βάσω εγώ θα ξαναπώ ότι είσαι ένα από τα καλύτερα παιδιά της μπλογκοσφαιρας! αλλά δυστυχώς οι καλοί είναι που τα ''κλείνουν'' όλα μέσα τους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!