27 Αυγ 2016

Για την Κατερίνα μας!

Την Κατερίνα δεν την ξέρω πάρα πολύ καιρό....από το λίγο όμως που την ξέρω,κατάλαβα πόσο σπουδαίος άνθρωπος είναι!Ήρεμη και ταπεινή,όπως αρμόζει σε έναν άνθρωπο με "Α" κεφαλαίο!

Όταν πριν από περίπου 1 μήνα έμαθα πως μπήκε στο χειρουργείο και πως η ζωή της κινδυνεύει,πάγωσα....δεν μπορεί να συμβαίνει αυτό σκεφτόμουν....δεν μπορεί τόσοι γιατροί και να μην το είχε δει κανένας....

Κάθε μέρα προσευχόμουν για αυτή...όπως και όλοι οι δικοί της άνθρωποι...όπως και κάποιοι από εσάς και σας ευχαριστώ από τα βάθη της καρδιάς μου για αυτό!Και ναι,όλοι μαζί τα καταφέραμε!Και κυρίως το κατάφερε αυτή!

Ξεπέρασε τον κίνδυνο και τώρα περιμένουμε μόνο καλά νέα από εδώ και πέρα!Ευχόμαστε και παρακαλάμε να γυρίσει σύντομα γερή και δυνατή στο σπίτι της!Μακάρι να είναι αυτό το τελευταίο που πέρασε,γιατί η ζωή της χρωστάει πολλά!

Είμαι τόσο χαρούμενη σήμερα!Σε ευχαριστώ Θεέ μου που μας άκουσες!Σε ευχαριστώ που είσαι κοντά της!

Κατερινάκι μου,σε περιμένουμε!Σε αγαπάμε και προσευχόμαστε για εσένα!Εύχομαι να τα πούμε σύντομα!

8 σχόλια:

  1. Ευχομαι να πάνε όλα καλά για την κοπέλα!!! Η δυναμη της θετικής ενέργειας ειναι μεγάλη να ξέρεις!
    Φιλάκια πολλά και καλώς σε βρήκα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Σε ευχαριστώ πολύ!Και εγώ το πιστεύω πως η θετική ενέργεια έχει μεγάλη δύναμη και να το καλύτερο παράδειγμα!

      Διαγραφή
  2. Έτσι είναι Βασιλική μου, όχι μόνο η ενωμένη προσευχή έχει δύναμη, μα κυρίως όταν η προσευχή έρχεται από τρίτους. Χάρηκα πολύ για την φίλη σου, συνεχίζουμε τις προσευχές δυναμικά...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γιάννα μου και τα νέα γίνονται καλύτερα!Επιτέλους βγαίνει από την εντατική!

      Διαγραφή
  3. Όλα πρίμα να πάνε στην κοπέλα! είδα ότι τα σημάδια είναι θετικά, εύχομαι κάθε μέρα και καλύτερα μέχρι να αναρρώσει πλήρως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Πολύ χαίρομαι Βασιλική μου για τη φίλη σου! Ο Θεός μαζί της πάντοτε και καλή ανάρρωση να έχει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!