menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

2 Ιαν 2017

Έμαθα...

Το 2016 έφυγε.Μια χρονιά με πολλές όμορφες αλλά και δύσκολες στιγμές.Μια χρονιά με μαθήματα ζωής,αλλά και με εμπειρίες μοναδικές.Μια χρονιά που έβγαλε μάσκες που έκρυβαν αληθινά πρόσωπα...μια χρονιά που έμαθα πολλά...

Έμαθα(αν και το ήξερα) πως το να είσαι αληθινός και ειλικρινής είναι κάτι που δεν αρέσει σε όλους,αλλά είναι κάτι το οποίο θα σε κάνει να δεις ποιοι πραγματικά σε αγαπούν για αυτό που είσαι και όχι για αυτό που θα ήθελαν να είσαι...

Έμαθα πως πρέπει να λύνω όποιο θέμα έχω με κάποιον μιλώντας μαζί του και μόνο μαζί του...

Έμαθα να μην κρίνω..αφήνω τους άλλους να με κρίνουν,αλλά δεν με νοιάζει πια να σας πω την αλήθεια...

Έμαθα να ζητάω συγνώμη....

Έμαθα να συγχωρώ....

Έμαθα να παλεύω....να αφήνω στην άκρη ότι με χαλάει και να προσπαθώ για το καλύτερο....η ζωή είναι πολύ μικρή για να την χαραμίζεις σε ανούσια πράγματα...

Έμαθα πως ποτέ δεν πρέπει να συγκρίνεις τον εαυτό σου με άλλους.Είσαι μοναδικός και έτσι πρέπει να ζεις...

Έμαθα πως οι πιο σπουδαίοι άνθρωποι στην ζωή σου,είναι αυτοί που μπήκαν ξαφνικά και απέδειξαν πως αξίζει να είναι εκεί...

Έμαθα πως μια φιλία μπορεί να γίνει πολύ πιο δυνατή όταν δοκιμαστεί βαθιά και πως το "για πάντα" που ποτέ δεν πίστευα,μπορεί να έχει εξαιρέσεις...

Έμαθα πως όλα γίνονται για κάποιο λόγο...μερικές φορές τα προβλήματα είναι για να σου αποδείξουν πως μπορείς να κάνεις θαύματα,αρκεί να προσπαθήσεις...

Έμαθα πως το να βρίσκεις λίγο χρόνο για εσένα και τα θέλω σου,είναι η πιο δυνατή ένεση αδρεναλίνης που θα μπορούσες να έχεις....

Έμαθα πως ο άνθρωπος δεν αλλάζει....δέξου το ή αποχώρησε...

Έμαθα πως η ευτυχία και η δυστυχία είναι δυο πόρτες η μια δίπλα στην άλλη...στο χέρι σου είναι το ποια θα ανοίξεις για να περάσεις....

Έμαθα να κυνηγάω τα όνειρά μου..ακόμα και κι αν δεν τα πιάσω,θα ξέρω πως τουλάχιστον προσπάθησα...

Έμαθα πως μεγαλύτερος μου αντίπαλος,είναι ο εαυτός μου...και επιτέλους κατάφερα να τον κερδίσω...

Έμαθα πως ποτέ δεν είναι αργά για δεύτερες ευκαιρίες...

Έμαθα πως στην καρδιά σου πάντα πρέπει να κρατάς στιγμές...και εγώ κρατάω τις μικρές μου στιγμές!




5 σχόλια:

  1. Σου εύχομαι να είσαι γεμάτη τέτοιες μικρές, όμορφες, μοναδικές στιγμές! Καλή χρονιά να έχεις! Πολύ ωραίο κείμενο... Πολλά φιλιά,

    Βάσω, η μαμά πρωτάρα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μπράβο σου Βάσω μου, συνέχισε έτσι και τα καλύτερα έρχονται! Καλή χρονιά σου εύχομαι κορίτσι με πολλά χαμόγελα, στιγμές ευτυχίας και υγεία, που είναι το κυριότερο εφόδιο στη ζωή! φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Καλή χρονιά Βάσω μου! Εύχομαι υγεία, πολλά χαμόγελα και ακόμα περισσότερα χρήσιμα "μαθήματα" για το 2017!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Όλα είναι στιγμές Βάσω μου! Το ξέρω... το ξέρεις... και το ξέρει πια και πολύς κόσμος!
    Τα παθήματα ειναι τα καλύτερα μαθήματα για να γινόμαστε καλύτεροι, πιο δυνατοί και με καθαρή συνείδηση και φυσικά φωτεινή ψυχή!
    Η νέα αυτή χρονιά να φέρει περισσό΄τερες όμορφες στιγμές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ότι μαθαίνουμε είναι προίκα μας... αρκεί να τα μαθαίνουμε! Γιατί σε πολλούς ταιριάζει το "άκουσα"... Και πόσα έχουμε να μάθουμε ακόμη Βάσω μου, κάθε μέρα κι ένα καινούργιο μάθημα. Καλή χρονιά με υγεία και ότι άλλο επιθυμείς για σένα και την οικογένεια σου!

    http://artdecorationcrafting.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!