menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

23 Οκτ 2011

η φιλία!

Οι φίλοι αποτελούν ένα από τα πιο σημαντικά στοιχεία στη ζωή μας.Φανταστείτε τι θα γινόταν αν δεν είχαμε φίλους να συζητάμε,να μας συμπαραστέκονται στις δύσκολες στιγμες μας,να μοιραζόμασταν τις χαρές μας...
Το να κάνουμε φίλους δεν είναι και τόσο εύκολο!Πρέπει πρώτα να καταλάβουμε πως ο καθένας μας είναι διαφορετικός και να μπορούμε να δεχτούμε τον άλλο όπως είναι χωρίς να προσπαθούμε να τους διορθώσουμε.Σημασία δεν έχει ο αριθμός των φίλων που έχουμε αλλά η σχέση που έχουμε μαζί τους.Να είναι αληθινή,να δίνουμε χωρίς να απαιτούμε!Να σκεφτόμαστε πως θέλουμε να μας φέρονται εμάς πριν κάνουμε κάτι που μπορεί να τους πληγώσει!
Δεν πρέπει να σκεφτόμαστε πως είμαστε το κέντρο του κόσμου και να ακούμε και τους δικούς τους προβληματισμούς χωρίς να τους φορτώνουμε συνεχώς τα δικά μας προβλήματα.Πρέπει να μάθουμε να ζητάμε συγνώμη και να μην αφήνουμε την βλακεία μιας στιγμής να καταστρέψει αυτό που έχουμε μαζί τους! 
Ο αληθινός φίλος είναι εκεί στα δύσκολα και στα καλά,στις χαρές και στις λύπες,στο γέλιο και στο δάκρυ!Πρέπει να γνωρίζουμε και να μην ξεπερνάμε τα όρια.Πρέπει να υπάρχει ειλκρίνεια,κατανόηση,εμπιστοσύνη!Είναι λογικό κάποιες φορές να διαφωνούμε,δεν είμαστε όλοι ίδιοι,αξίζει όμως μια διαφωνία να καταστρέψει μια φιλία;Η αληθινή φιλία έχει διάρκεια,δεν τραυματίζεται με μικροπράγματα!
Για μένα η φιλία είναι κάτι ιερό.Είναι οι καθημερινές στιγμές που μοιράζεσαι με τον άλλο,το χέρι που είναι εκεί έτοιμο να σε πιάσει όταν πέσεις,Ο άνθρωπος που είναι εκεί για να σ'ακούσει πραγματικά χωρίς να σε κρίνει.Φίλους έχω πολλούς,αληθινούς όμως λίγους και είμαι πολύ περήφανη γι'αυτό!Τελευταία απέκτησα φίλες που με έκαναν να νοιώσω όμορφα.Από το σχολείο της μικρής μου και από την δουλειά μου.Φίλες που μπορώ να τους πω αυτό που σκέφτομαι,φίλες που ακούω τις δικές τους σκέψεις,φίλες που θέλω να έχω για πάντα στη ζωή μου και ελπίζω να το καταφέρω!
Είναι πολύ σπουδαίο πράγμα όταν καταφέρνεις να καταλαβαίνεις τον άλλο χωρίς να χρειάζεται να σου μιλήσει.Να σκέφτεσαι "κι εσύ;Κι εγώ νόμιζα πως ήμουν η μόνη!"Ισως τελικά το μόνο που χρειάζεται είναι να είσαι αληθινός για να είναι και οι φίλοι σου αληθινοί μαζί σου.Κι επειδή οι φίλοι είναι για μια ζωή πρέπει να είμαστε προσεχτικοί ποιους διαλέγουμε.!
Ευχαριστώ που είστε φίλες μου και που με ανέχεστε όταν σας κουράζω με τις μαύρες μου!
Θα είμαι εκεί για σας όποτε με χρειαστήτε.Θα είμαι εκεί κι όταν δεν με χρειάζεστε γιατί πάντα θα σας χρειάζομαι εγώ.Απλά θα είμαι εκεί!!!
Αυτές τις σκέψεις μου τις έγραψα για τις παρακάτω φίλες μου
     Ειρήνη,Γεωργία,Βαγγελιώ,Αννα,Δήμητρα,Ζωή,Αθηνά

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!