menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

26 Νοε 2012

χρόνια πολλά κοριτσάκι μου!

Σήμερα γιορτάζει ένα από τα δύο πιο σημαντικά πλάσματα της ζωής μου,το μικρό αστεράκι μου που φωτίζει καθημερινά τη ζωή μου,η Στέλλα.
ό,τι και να πω για αυτό το παιδί,θα είναι λίγο.Εχει την μαγική δύναμη να με ηρεμεί,να μου δίνει κουράγιο.Μια της λέξη,μια αγκαλιά της και με στέλνει στα ουράνια.Οταν μου λέει "μαμά σάγαπώ όσο τίποτα στον κόσμο" με κάνει πραγματικά ευτυχισμένη!
Είναι ένα πολύ καλό παιδί,κάνει πολύ εύκολα φιλίες και έχει το χάρισμα να την λατρεύουν όσοι την γνωρίζουν.Από την μέρα που γεννήθηκε,μόνο καλά πράγματα έχω να θυμάμαι.Θυμάμαι έντονα την πρώτη φορά που την κράτησα αγκαλιά ,πριν από σχεδόν 7 χρόνια.Ολος ο κόσμος μου ήταν αυτή και η αδελφή της!
Δεν χρειάζεται να πω περισσότερα γι΄αυτήν.Οσοι με ξέρουν,γνωρίζουν την αδυναμία που της έχω και πως θα έκανα τα πάντα γι΄αυτήν.Και για τα δυο μου παιδιά θα έκανα τα πάντα!

"κοριτσάκι μου,χρόνια σου πολλά.Είσαι το αστεράκι που φωτίζεις τη ζωή μου.Σε λατρεύω και σου υπόσχομαι να είμαι πάντα δίπλα σου και να σε προστατεύω από το κακό.Να σε στηρίζω στις επιλογές και να σε κάνω ευτυχισμένη.Αυτό άλλωστε κάνεις κι εσύ.Με κάνεις την πιο ευτυχισμένη μαμά στον κόσμο!Σε ευχαριστώ που υπάρχεις στη ζωή μου!"


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!