menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

26 Ιαν 2012

Κάποια στιγμή στη ζωή μας.όλοι,νοιώθουμε την ανάγκη να ξεφύγουμε από την καθημερινότητα μας.Να κάνουμε κάτι για μας,ω'αλλάξουμε παραστάσεις,να φτιάξουμε την διάθεση μας.Εγώ αισθανόμουν έτσι εδώ και καιρό τώρα...κι έτσι το αποφάσισα,έκλεισα δωμάτιο στον παλιό Αγιο Αθανάσιο,ετοίμασα βαλίτσες και φύγαμε!
Το χωριό μας υποδέχτηκεε χιονισμένο!Τα πέτρινα καταφύγια έδιναν μια μοναδική ομορφιά στο μέρος,λες και ήταν κάποιος πίνακας ζωγραφικής!
 Ο ξενώνας "Μούσες" που μείναμε ήταν πανέμορφος και θα σας τον συνηστούσα αν πάτε προς τα εκεί..Με το που μπήκαμε στο δωμάτιο-στούντιο ένοιωσα την διάθεση μου ν'ανεβαίνει στα ύψη!Ετοίμασα καφέ και ανάψε με το τζάκι για να τον απολαύσουμε!
Η θέα από το μπαλκόνι ήταν φοβερή.Ο αέρας τόσο καθαρός που ένοιωθες να σε γεμίζει.Και το βραδάκι, οι γραφικές ταβέρνες είναι έτοιμες να υποδεχτούν τους επισκέπτες με απίστευτη φιλοξενία.Μοναδικές και όμορφες στιγμές ξεγνιασιάς .
Γύρισα στο σπίτι σαφώς πιο ήρεμ και ανανεωμένη.Νοιώθω ότι επιτέλους βρίσκω σιγά σιγά τον εαυτό μου.Και αυτό φαίνεται απ'ότι μου λένε οι φίλες μου και στο πρόσωπο μου!Χαίρομαι!Νομίζω πως αυτό το διήμερο μου έδωσε αρκετή δύναμη!Ελπίζω κάποια μέρα να το επαναλάβω.

               Με λένε Βάσω και 
                 
                                         ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΕΙΜΑΙ ΚΑΛΑ!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!