menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

12 Μαρ 2012

όλοι μαζί θα τα καταφέρουμε!

¨Ερχονται στιγμες που όλοι μας πρέπει να πάρουμε σημαντικές αποφάσεις...αποφάσεις που θα επιρρεάσουν την ζωή μας αλλά και των γύρω μας.
Πόσες φορές δεν αισθανθήκαμε πως πνιγόμαστε,πως δεν αντέχουμε άλλο τις καταστάσεις και τα προβλήματα που μας βομβαρδίζουν καθημερινά;Που θελήσαμε να τα δώσουμε όλα μια κλωτσιά και ν'αλλάξουμε πορεία,ώστε να νοιώσουμε ελεύθεροι;
και αναφέρομαι σε όλους τους τομείς,προσωπικούς αλλά και επαγγελματικούς.Όταν αισθάνεσαι πως καταπατήτε η ψυχική σου ηρεμία,τότε πρέπει να κάνεις την επανάσταση σου!Πρώτα απ'όλα για σένα!Είναι πολύ ψυχοφθόρο να καταπιέζεσαι και να υπομένεις κάτι που μει΄νει εσένα και την προσωπικότητα σου...
Δυστυχώς ζούμε σε μια κοινωνία που το τελευταίο πράγμα που την ενδιαφέρει είναι ο άνθρωπος.Κάνει ό,τι περνάει από το χέρι της για να τον εξευτελίζει και να τον φέρνει στα όρια του...Δεν σας κρύβω πως αρκετές φορές σήκωσα τα χέρια ψηλά και ήμουν έτοιμη να τα παρατήσω.Όταν όμως κοιτάζω τα δυο μικρά μου πλασματάκια,τότε παίρνω δύναμη και κουράγιο να συνεχίσω!
Κι έτσι πρέπει να κάνουμε όλοι!Το χρωστάμε σ'αυτά!Γι'αυτά πρέπει να παλέψουμε με νύχια και με δόντια να φτιάξουμε μια καλύτερη κοινωνία όπου θα μπορούν να δημιουργήσουν και να εξελλιχθούν!
Ξέρω πως αυτό είναι δύσκολο,αλλά όλοι μαζί μπορούμε να τα καταφέρουμε.Για να μπορέσουμε κάποια στιγμή να απολαμβάνουμε την Ελλάδα που κάποτε είχαμε,την Ελλάδα για την οποία ήμασταν περ'ηφανοι!
Η κρίση είναι μεγάλη και μας επιρρεάζει όλους μας ή τους περισσότερους από εμάς.Αρχίσαμε να χάνουμε το μόνο πράγμα που δεν έχει φορολογηθεί ακόμα,το χαμόγελό μας!Δεν πρέπει να αφήσουμε να μας το κάνουν αυτό!Κοιτάξτε γύρω σας και είμαι σίγουρη πως θα βρήτε τουλάχιστον ένα καλό λόγο να χαμογελάσετε.Εγώ έχω δύο,την Κωνσταντίνα και την Στέλλα και γι'αυτές υπόσχομαι να προσπαθήσω!Εσείς τι λέτε;Θα δώσετε αυτήν την υπόσχεση μαζί μου;

                 ΓΙΑΤΙ ΟΛΟΙ ΜΑΖΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΟΥΜΕ!!!

1 σχόλιο:

  1. Helpful info. Lucky me I discovered your website accidentally, and I am
    shocked why this twist of fate did not came about in
    advance! I bookmarked it.

    Online Gambling

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!