menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

26 Δεκ 2012

ο απολογισμος μου!

Λίγο πριν φύγει το 2012(στο καλό και να μην ξαναγυρίσει!)κι εγώ παλεύω να τελειώσω επιτέλους τον απολογισμό της χρονιάς που πέρασε.Εδω και μια βδομάδα γράφω και σβηνω αυτά που μου συνέβησαν...ίσως γιατί διαβάζοντας τα,συνειδητοποιώ πόσο κακή χρονιά είχα...
Πίστευα  πως το 2011 ήταν η χειρότερη χρονιά μου.Φαινεται όμως πως το 2012 είχε αλλά σχεδια για μένα...
Η νεα χρόνια με βρήκε άνεργη μετά από 14 χρόνια συνεχούς εργασίας.Δεν είχα πια όρεξη να κανω τίποτα,δεν ήθελα να μιλάω σε κανέναν,πέρα από ελαχιστες εξαιρέσεις.Τα νευρα μου είχαν χτυπήσει κόκκινο.Ήμουν ένα ηφαίστειο ετοιμο να εκραγεί κι όποιον επερνε ο χάρος...αποτέλεσμα ήταν να πάθω μια ελαφριά κατάθλιψη.Ειχα όμως κοντά μου αληθινές φίλες που με στήριξαν,με συμβούλεψαν,μου εδωσαν δύναμη να συνεχίσω.Και με την βοήθεια μιας πολύ καλής ψυχολόγου,το ξεπέρασα εύκολα.
Το καλοκαίρι ήταν ακομα πιο δύσκολο για μένα.Ενοιθα να πνίγομαι.Ηθελα να φύγω από όλους και από όλα.Ο Δημήτρης,που δεν είχε καταλάβει το πως ένοιωθα,φρόντιζε,μάλλον άθελά του,να κάνει τα πράγματα χειρότερα.Και φτάσαμε ένα βήμα πριν το τέλος...εβγαλα την βέρα μου και δεν ηξερα αν θα την ξαναεβαζα ποτέ,δεν ηξερα αν ήθελα να την ξαναβάλω...μετα από πολλές συζητήσεις όμως τα καταφέραμε.Ειμαστε μαζί και καθημερινά κάνουμε προσπάθειες να είμαστε καλα.
Το πιο δύσκολο όμως κομμάτι της φετινής χρονιάς,ήταν και είναι η εφηβεία της μεγάλης κόρης μου...καθημερινοι καβγαδες,νευρα,φωνές.Εχω γίνει για αυτήν η μανα που κάνει τα πάντα λάθος.Καθε μέρα που περνάει,μας απομακρύνει όλο και πιο πολύ...
Το ξέρω πως είναι μια φάση που περνάνε τα περισσότερα σπίτια,αλλά από ότι φαίνεται,με έχει επιρρεασει περισσότερο από ότι περίμενα...Ελπιζω να αλλάξει σύντομα αυτό...
Τελειώνει λοιπόν η χρονιά κι εγώ εύχομαι φεύγοντας να πάρει όλα αυτά που με πλήγωσαν.Ολες τις κακές στιγμες που γέμισαν την ζωή και το μυαλό μου.Και να μην φέρει ποτέ κάτι ανάλογο...
Έρχεται το 2013 και βάζω νέους στοχους,κάνω νέα όνειρα...
Εύχομαι να είμαστε όλοι γεροί και δυνατοί!
Εύχομαι να αποκτήσω με την κόρη μου την τέλεια σχέση!
Εύχομαι να βρω ξανά την ηρεμια μου!
Εύχομαι να βρούμε όλοι μας ξανά το χαμόγελο που χάσαμε!
Εύχομαι να έχω για πάντα στην ζωή μου μοναδικούς ανθρώπους σαν τους φίλους που απέκτησα!
Εύχομαι το 2013 να είναι η αρχή για μια καλύτερη χρόνια για όλους μας!
Σας ςυχομαι από τα βάθη της καρδιάς μου,να πραγματοποιηθούν όλα σας τα όνειρα!
Καλή χρόνια σε όλους με αγάπη και προσωπική ευτυχία!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!