menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

25 Απρ 2015

χρόνια μας πολλά αγάπη μου!

   Σήμερα κλείνουμε 17 χρόνια από την μέρα που ενώσαμε τις ζωές μας μπροστά στο Θεό και τους ανθρώπους που μας  αγαπούν!

   17 χρόνια γεμάτα όμορφες,αλλά και δύσκολες στιγμές....κι όμως,τα καταφέρουμε και συνεχίζουμε!



   Σ'αγαπώ γιατί με κάνεις να χαμογελάω...



  Σ'αγαπώ γιατί με κάνεις να θυμώνω...




  Σ'αγαπώ γιατί ακόμα ανατριχιάζω στο άγγιγμα σου...


  Σ'αγαπώ γιατί μου έδωσες τα δύο ομορφότερα δώρα της ζωής μου,τις κόρες μας...


  Σ'αγαπώ γιατί με ανέχεσαι...


Σ'αγαπώ,για αυτό και σε ανέχομαι...

















χρόνια μας πολλά αγάπη μου!

                      



  Σ'αγαπώ γι'αυτό και σε ανέχομαι...

9 σχόλια:

  1. Να τα χιλιάσετε βασούλα! πάντα αγαπημένοι να στε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Να είσαι καλά Μάχη μου!Να χαίρεσαι κι εσύ την δικιά σου οικογένεια!

      Διαγραφή
  2. Βάσω εύχομαι να έχετε πολλά χρόνια ακόμα μπροστά σας και να χαίρεστε την όμορφη οικογένεια σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Πάντα αγαπημένοι και ενωμένοι, να χαίρεστε την οικογένειά σας!

    πολύ όμορφο το κείμενό σου, Βάσω!

    πολλές ευχές,
    Αλεξία
    https://momyof6.wordpress.com/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μικρό και ουσιαστικότατο.... Πάντα έτσι και άλλα 17 χρόνια!! Φιλιά πολλά πολλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Χρόνια πολλά πολλά ακόμη μαζί σας εύχομαι με τις καλές και κακές στιγμές που όπως και να το κάνουμε είναι αναπόφευκτες για να πάμε παρακάτω, αλλά έτσι φαίνεται η αξία και αντοχή μας στο χρόνο!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!