menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

4 Δεκ 2011

στιγμές χαλάρωσης!

Στιγμές χαλάρωσης απόψε με καλές φίλες στην στολισμένη Θεσσαλονίκη!Το είχα τόσο ανάγκη!
Πήραμε τα παιδάκια μας και κατεβήκαμε στην πλατεία Αριστοτέλους.Εκεί μας περίμενε ένα όμορφο απόγευμα!Καφεδάκι στο χέρι και πρώτη στάση στο παγοδρόμιο.Σειρά είχε το καρουζέλ,όπου τα παιδιά πέρασαν ώρες διασκέδασεις!




μετά από αυτό ανηφορίσαμε προς το άγαλμα του Βενιζέλου όπου είχε στηθεί η ρόδα.Γελάσαμε,τα παιδιά έπαιξαν,χαλαρώσαμε...και τώρα που πάμε;Ξανά προς τα κάτω,στο εμπορικό όπου ήταν το μεγάλο στολισμένο δέντρο!



Αφού μείναμε κι εκεί λίγη ώρα,πήραμε τον δρόμο του γυρισμού.Μέσα στο λεωφορείο γέλια και φωνές!Καμιά δεν ήθελε να γυρίσει σπίτι της,οπότε η μία έριξε την ιδέα"Δεν πάμε σπίτι μου για ένα ποτό:"Τέλεια!!!Γελάσαμε,χαλαρώσαμε,είπαμε τις βλακείες μας!Νοιώθω τόσο χαλαρή μαζί τους!
Μετά από 5 ώρες ήρθε και η ώρα να γυρίσουμε σπίτι.Τα παιδιά κοιμήθηκαν ψόφια κι εγώ έμεινα να αναπολώ τις στιγμές που πέρασαν!
Ηταν τέλεια!Θα πρέπει να το επαναλάβουμε σύντομα! Νοιώθω τόσο όμορφα και δεν θ'αφήσω τίποτα και κανέναν να μου το χαλάσει!Επιτέλους είμαι καλά!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!