menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

9 Δεκ 2011

Η αγάπη όλα τα νικάει!

χτες φανερά καταβεβλημένη από όλο αυτό που περνάω,γύρισα σπίτι κομμάτια.Με νεύρα που έχουν χτυπήσει κόκκινο και ψυχολογία που έχει πιάσει πάτο...
 Κι εκεί έγινε κάτι που είχε πολύ καιρό να συμβεί.Κάναμε ια αγκαλιά οι τέσσερις μας και μείναμε εκεί για λίγο!Και ήταν τόσο όμορφα!Τα νεύρα έφυγαν και η καρδιά μου πλημμύρισε αγάπη!
Πόσο χαζή είμαι που αφήνω τους άσχετους να χαλάνε την ηρεμία μου!Κανείς δεν το αξίζει αυτό!Επειδή δεν έχουν προσωπική ζωή,δεν θα τους χαρίσω εγώ την δική μου!Οχι!ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΥΤΥΧΙΑ ΜΟΥ!ΑΡΚΕΤΑ ΚΑΝΑΤΕ!
 Ηρθς η ώρα να διορθώσω την κατάσταση που άθελα μου δημιούργησα.Ηρθε η ώρα να ασχοληθώ με τους δικούς μου ανθρώπους που του έκανα στην άκρη.Γιατί για μένα αυτοί είναι η ζωή μου και μόνο αυτοί μετράνε!
Ξεκινάω λοιπόν από την αρχή,κάνοντας αργά αλλά σταθερά βήματα.Θα γίνουμε πάλι όπως ήμασταν κι ακόμα καλύτερα!Και θα τα καταφέρουμε γιατί η αγάπη όλα τα νικάει!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!