menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

26 Ιουλ 2013

18 χρόνια μαζί!

 26 Ιουλίου 2013...πέρασαν κιόλας 18 χρόνια...με καλές και κακές στιγμές....κυρίως με καλές.Και οι καλύτερες?Φυσικά η γέννηση των κοριτσιών μας!

  Πόσο γρήγορα περνάνε τα χρόνια?Θυμάμαι όταν ήμουν στο λύκειο έλεγα "εγώ θα παντρευτώ στα 26 μου"...χαχαχα,πόσο γελασμένη ήμουν!Στα 19 αρραβωνιάστηκα,στα 21 παντρεύτηκα και στα 23 είχα ήδη το πρώτο μου μικρό θαύμα!

  Διπλή γιορτή για εμάς σήμερα.18 χρόνια μαζί και τα 13α γενέθλεια της κόρης μας!Διπλός λόγος να γιορτάζουμε!Ξέρω πως περάσαμε δύσκολα τελευταία,όμως τα καταφέραμε,είμαστε εδώ!Και σίγουρα θα υπάρξουν κι άλλες δύσκολες στιγμές.Οταν όμως αγαπάς αληθινά,παλεύεις και στο τέλος κερδίζεις!Η ζωή είναι γλυκιά όταν την μοιράζεσαι με αυτόν που αγαπάς!



  Σ'αγαπώ γιατί με κάνεις να χαμογελάω...

  Σ'αγαπώ γιατί με κάνεις να θυμώνω...

  Σ'αγαπώ γιατί ακόμα ανατριχιάζω στο άγγιγμα σου...

  Σ'αγαπώ γιατί μου έδωσες τα δύο ομορφότερα δώρα της ζωής μου,τις κόρες μας...

  Σ'αγαπώ γιατί με ανέχεσαι...

  Σ'αγαπώ γι'αυτό και σε ανέχομαι...

  Ξέρω πως πολλές φορές σε ταλαιπωρώ.Με τα νεύρα μου και τα ξεσπάσματά μου...ποτέ όμως δεν έπαψα να σε αγαπώ κι ας μην στο λέω συχνά τελευταία....κι όπως λέει και το τραγούδι "πάνε μέρες που δεν σου 'πα σ'αγαπώ,μα η αγάπη μου για σένα δυναμώνει,πριν να έρθεις ήμουνα στον άνεμο φτερό,τώρα δέντρο που πολύ βαθιά ριζώνει"!

  Σήμερα δεν είσαι εδώ μαζί μου...εγώ όμως σε σκέφτομαι...πολύ...και μου λείπεις...να κάτι ακόμα που δεν σου λέω συχνά...πως όταν δεν είσαι εδώ μου λείπεις πολύ...


  Και ξέρω πως περνάς δύσκολα μακρυά μας...και για μας δεν είναι εύκολο...σκέψου όμως πως είναι για το καλό μας...και αν το σκεφτείς λίγο καλύτερα,ίσως τελικά μας κάνει καλό αυτή η απόσταση...που ξέρεις?

  !8 χρόνια μαζί!Η μισή μου ζωή!Πότε περάσαν τόσα χρόνια αγάπη μου?Σαν χτες μου φαίνεται που γνωριστήκαμε και τώρα είμαστε εδώ,παντρεμένοι με δυο υπέροχες κόρες να συμπληρώνουν την ευτυχία μας!

     Χρόνια μας πολλά μωρό μου κι εύχομαι τα χρόνια που θα ακολουθήσουν,να είναι  καλύτερα!

                        Σ'ΑΓΑΠΩ ΠΟΛΥ!!!






σημείωση:αν δεν παίζει το βίντεο,απλά κάντε ανανέωση...





  

2 σχόλια:

  1. Καταρχήν να ζήσετε σαν τα ψηλά βουνά, πάντα αγαπημενοι με πολύ διαλογο και κατανόηση! Επειτα, να χαίρεστε το κοριτσάκι σας! ξέρω οτι σε εχει ταλαιπωρήσει αυτή η μικρή αλλά γι αυτο λέγονται παιδια, γιατί παιδεύουν! άλλωστε και εμεις υπήρξαμε έφηβοι!
    Βρε συ πόσο μικρούλα παντρεύτηκες! και δεν σου φαίνεται και η ηλικια σου με τίποτα! φτου φτου φτου κοπελα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σε ευχαριστώ πολύ για τις ευχές σου!Κι εσύ με το καλό να κρατήσεις το μωράκι σου!να χαίρομαστε όλα τα παιδάκια του κόσμου!μικρή παντρεύτηκα,μικρή έγινα μαμά,αλλά αυτό είναι το ωραίο.Οτι μεγαλώνω μαζί με τα παιδιά μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!