menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

22 Ιουλ 2013

ένα ποίημα και ένα τραγούδι για σένα!

  Έχω πολλές φορές γράψει για το πόσο σημαντικό ρόλο παίζει η φιλία στη ζωή μου.Ίσως τον μεγαλύτερο,μετά την αγάπη φυσικά.

  Δεν μπορώ όμως να μην ξαναγράψω,όταν καθημερινά αποδεικνύεται ότι η επιλογή που έκανα βάζοντας στη ζωή μου κάποιους ανθρώπους,ήταν η καλύτερη που θα μπορούσα να κάνω!

  Είναι απίστευτη η χημεία που μπορεί να υπάρξει ανάμεσα σε δυο ανθρώπους!Αυτό το δέσιμο που τους κάνει να εμπιστεύονται ο ένας τον άλλο ολοκληρωτικά.Φίλους έχουμε όλοι,είναι λίγοι όμως εκείνοι που θα καταφέρουν να έχουν μια μόνιμη θέση στην καρδιά μας!

  Δεν υπάρχει χαρτί,σελίδα ή blog που να χωράει τη φιλία μου με την "αδελφή" μου,την Ειρήνη.Τον άνθρωπο που είναι κοντά μου,παρά τα λάθη μου και τα ελαττώματά μου.Τον άνθρωπο που προσπαθεί να μου φτιάξει την διάθεση όταν εγώ είμαι πεσμένη.Τον άνθρωπο που με ακούει όποτε το έχω ανάγκη(δηλαδή συχνά!)Τον άνθρωπο που εμπιστεύομαι περισσότερο από όλους και που νοιώθω πιο κοντά μου,παρόλο που μένει στην Αθήνα.

  Γνωριζόμαστε μόλις 3 χρόνια κι όμως,είναι σαν να ξέρουμε η μία την άλλη μια ζωή.Και η φιλία μας μεγαλώνει μέρα με την μέρα και γίνεται πιο δυνατή!Αυτό νομίζω πως είναι και το πιο σημαντικό σε μια φιλία!Αργήσαμε να γνωριστούμε,αλλά όπως λένε το καλό πράγμα αργεί να γίνει!




 Το ότι υπάρχουν οι φίλοι μας στη ζωή μας,δεν σημαίνει ότι το γεγονός πως θα μείνουν σε αυτή για πάντα είναι δεδομένο.Χρειάζεται να προσπαθείς καθημερινά να διατηρείς την σχέση σου μαζί τους και να κάνεις ότι μπορείς για να τους δείχνεις πόσο πολύτιμοι είναι για σένα.

 Ο αληθινός φίλος είναι αυτός που δεν φοβάται να σου πει την αλήθεια,όσο σκληρή και να είναι,όταν σε βλέπει να παίρνεις λάθος δρόμο.Αυτός που δεν θα σε κρίνει,αλλά θα σε συμβουλέψει.Είναι αυτός που ξέρει πότε τον χρειάζεσαι και έρχεται σε κοντά σου χωρίς να του το ζητήσεις.

   Διάβασα ένα ποίημα σε κάποιο site και έγραφε πως αν θέλουμε,μπορούμε να το στείλουμε σε έναν φίλο μας.Γι'αυτό κι εγώ το βάζω εδώ για να το διαβάσεις...


My best friend!

You've been there for me
through the good times and bad
I know I can count on you
to be there when I'm sad

Life without you
just wouldn't be right
I wouldn't be able to get through
each day and night

When I've had a bad day
I know that you're only a call away
When life takes that crazy turn
You are always there to help me learn

We've had so many good times together
I know we'll be best friends forever
No matter where we are
I know we'll never be too far

You're my idol, my sister, my friend
We'll be together till the end
Even when we're old and gray
You'll be here still,
to help me get on my way

                                       

  και φυσικά το τραγούδι που για μένα εκφράζει απόλυτα την φιλία μας!




     Σε ευχαριστώ για άλλη μια φορά που είσαι η φωνή της λογικής!Που είσαι εδώ!

    Σε αγαπώ πολύ φιλενάδα και ελπίζω ή ,μάλλον είμαι σίγουρη πως αυτή η φιλία θα κρατήσει για πάντα!





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!