menu

Αρχική About me σκέψεις blogging παίζοντας με τις bloggers guest posts Οι ιστορίες μου

logo

οι μικρές μου στιγμές...τόσο μικρές...αλλά τόσο μεγάλες!!!

8 Μαΐ 2012

"ΣΥΓΝΩΜΗ"

"Συγνώμη",μια λέξη τόσο εύκολη,μα και τόσο δύσκολη συγχρώνως!Μια λέξη που την λέμε με το παραμικρό,αλλά όταν πρέπει πραγματικά να την πούμε,τότε το στόμα μας κλείνει...
Πόσες φορές δεν πληγώσαμε κάποιον και ενώ ξέραμε πως φταίμε,αρνηθήκαμε πεισματικά να ζητήσουμε συγνώμη;Η αλήθεια είναι πως όταν ζητάμε συγνώμη,δεν ζητάμε από τον άλλο να ξεχάσει.Του ζητάμε απλά να το αφήσει πίσω και να μας δώσει μια ευκαιρία να επανορθώσουμε.
Του δείχνουμε ότι πραγματικά μας ενδιαφέρει η σχέση μας μαζί του και πως αναγνωρίζουμε ότι κάναμε λάθοσ.Γιατί θα πρέπει να αφήνουμε τον εγωισμό μας να μας κρατάει πίσω;γιατί θα πρέπει το συγνώμη να είναι τόσο δύσκολο;Το λέει άλλωστε και το τραγούδι "sorry seems to be the hardest word"!!!
Οταν σκέφτομαι πόσα πράγματα έκανα λάθος,πόσα λόγια είπα που πλήγωσαν ανθρώπους που αγαπώ,πόσα συγνώμη δεν ζήτησα και μετάνοιωσα γι'αυτό...μπορεί να μην μπορώ να διορθώσω το παρελθόν,μπορώ όμως να φτιάξω το παρόν για να έχω μέλλον!
Κανείς δεν είναι τέλειος,πόσο μάλλον εγώ!Είμαι εγωίστρια και αυτό πολλές φορές μου βγήκε σε κακό.Κι άλλες τόσες δεν ζήτησα συγνώμη,ενώ έφταιγα,νοιώθωντας έτσι ένα μεγάλο βάρος μέσα μου...και δεν σας κρύβω πως είναι αρκετές οι φορές που δίστασα να συγχωρήσω...
Και τι κατάφερα μ'αυτό;Να δημιουργήσω ένα κλίμα δυσφορίας και εκνευρισμού.Ναι κάνω λάθη και πληγώνω,άθελα μου,ανθρώπους και δεν νοιώθω τέλεια μ'αυτό.Μακάρι να είχα την δύναμη να ζητήσω συγνώμη.Το σίγουρο όμως είναι ότι χρωστάω μια μεγάλη συγνώμη στα εξής άτομα:
  Στην Κωνσταντίνα,γιατί στην προσπάθεια μου να γίνω καλύτερη μητέρα γι'αυτήν καταφέρνω το αντίθετο...
  Στον Δημήτρη,γιατί αντιδρώ υπερβολικά και τον ταλαιπωρώ
  Σε μένα, γιατί δεν με πίστεψα όσο θα έπρεπε... 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

θα ήθελα να ακούσω την γνώμη σας!